nba

nba

nba

nba

حامد حدادی

یویورک - هفته نامه آمریکایی "نی شن" روز چهارشنبه در گزارشی نوشته است که آمریکا یک فوق ستاره بسکتبال ایران را از دست داد. فوق ستاره ای که قربانی سیاست های ریاکارانه دولت "جورج بوش" شده است.
هفته نامه "نی شین" نوشت : ما می دانستیم که فاصله بین آرمانهای المپیک و خوراک تبلیغاتی در بازیهای المپیک 2008 پکن بسیار زیاد خواهد بود ولی هم اکنون شاهد آن هستیم که آمریکا در حالی در حرکتی کاملا شکست خورده و صرفا به خاطر ریاکاری خود ، ایران را مورد تنبیه قرار می دهد و آن را عضو "محور شرارت" می خواند لیکن حاضر است چین را مورد ستایش قرار دهد.
این هفته نامه آمریکایی افزوده است : "حامد حدادی" بازیکن میانی تیم ملی بسکتبال ایران است که در چهار بازی خود در بازیهای المپیک ، 5/16 امتیاز به دست آورده و 10 بار هم توپ را از حریف ربوده است.
از همه شگفت انگیزتر این است که او در بازی مقابل تیم آرژانتین که دارای ستاره هایی حرفه ای است ، 21 امتیاز به دست آورد.
به این ترتیب گردانندگان مسابقات NBA (ان.بی.ای) آمریکا شروع به صف آرایی کردند تا در مورد قرارداد با این بازیکن وارد مذاکره شوند.
یکی از تیم هایی که علاقه مند به جذب حدادی بود ، تیم "گریزلیس ممفیس" (Grizzlies Memphis)بود که حدادی می توانست باعث افزایش قدرت این تیم نیرومند شود خصوصا که در این تیم بازیکنانی همچون "اوجی مایو" و "رودی گی" حضور دارند.
ولی وزارت امور خارجه آمریکا در این مساله مداخله کرد و شورای حقوقی (ان.بی.ای) هم اعلام کرد "به ما نصیحت شده است که قوانین فدرال مانع از آن می شود که شخص یا سازمانی در آمریکا با اتباع ایرانی ، ارتباط تجاری داشته باشند."
به این ترتیب "دیوید استرن" و سازمان لیگ (ان.بی.ای) به تمامی باشگاهها دستور داد ، هرگونه مذاکره با حدادی و اطرافیان او را لغو کنند.
بز دلی "استرن" بسیار تعجب برانگیز است. او از جهانی شدن سازمان (ان.بی.ای) استقبال می کند و بازیکنان چینی که وارد (ان.بی.ای) می شوند با آغوشی باز مورد استقبال قرار می گیرند ولی کاملا مشخص است که ایران به نظر پلی است که دسترسی به آن بسیار دشوار است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد